31 October 2016

My Notebooks

Zdravo svima i dobro došli na moj blog.Danas sam pripremila jednu temu koja se meni jako sviđa,s obzirom da ja obožavam sveske,rokovnike,neke bilježnice...Ja sam svoje sveske kupila u jednom tržnom centru i cijena im je bila jako dobra,s tim da su velike sveske bile oko 2,5km a male oko 1km.Ovo je bila kao neka posebna linija s tim da ih nisam prije susretala.Takođe,vidjela sam kod 2-3 blogerke ovdje,da imaju ovakve sveske.Takođe,još jednu veliku prednost koju imaju ove sveske jeste da su puno deblje,tj. imaju puno više listova,dok su sveske koje sam prije kupovala bile jako tanke,a ove nisu sa debelim koricama a ipak sadrže jako puno listova.Hajde da počnemo. :)





Na slici ispod su neke od mojih velikih (tanke korice) sveski.



Zatim na slici ispod su tri sveske.Prva sa lijeve strana je sveska za bosanski jezik ,druga za bilogiju i treća za engleski jezik.


Na ovoj slici nalaze se sveske za historiju,građansko i hemiju.


A na ovoj slici su dvije mapedove sveske,mala za informatiku i velika za fiziku.


Ovdje su neke od malih sveski koje sam kupila,to su sveske uglavnom za predmete iz kojih manje pišem,a to su turski jezik,vjeronauka,geografija i likovna kultura.


I na kraju kupila sam dvije velike sveske (ukoričene) jer one imaju jako puno listova a te su mi sveske potrebne za matematiku jer jako puno pišemo i druga sveska je sveska za lektire.


Ja se nadam da vam se sviđa ovaj post.Ako jeste ,zapratite moj blog i ostavite mi komentar. 


❤️xoxo,❤

 Muri

8 comments:

  1. Bilježnice su predivne, par ovakvih sam imala prošle godine. Doslovce ja obožavam ukoričene bilježnice, nekako se osjećam sigurnije jer znam da se neće tako lako pokidati i da će mi večina gradiva biti na istom mjestu :)

    Fantastiko World

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kod nas su tek ove godine došle ovakve kolkcije svesaka :) <3

      Delete
  2. I ja sam jako velika zaljubljenica svesaka. Ovu "secrets" imam i ja :). Mnogo mi se sviđaju korice ovih tvojih svesaka. Baš su nekako opuštajuće i motivaciono ukrašene. :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puno ti hvala na tako lijepom komentaru <3<3

      Delete
  3. Great post! Cute Notebooks!
    Have a nice day!!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
  4. Odličan post! Sveske su preslatke! ♥

    http://marized.blogspot.ba/

    ReplyDelete