28 October 2016

Terranova wishlist

Ćao svima i dobro došli na moj blog.Danas sam odlučila napisati wishlist post,odnosno šta bih ja željela iz terranove.Ja sam zadnji put u terranovoj bila prije oko mjesec dana kada su počele tek da dolaze nove kolekcije 2016.Međutim,tada su cijene bile nešto više nego sada.Pošto trenutno nije hitno potrebno da kupim nešto,planiram sljedeći mjesec otići u terranovu.




Mogu reći da mi se najviše sviđaju džemperi,jeans i košulje.A i cijene su sasvim uredu,pristupačne su i nisu uopšte visoke tako da kada odem vjerovatno ću kupiti više stvari ,uglvnom će to biti topli džemperi,šalovi i slično za hladnije dane koji dolaze.

 Džemperi,majice i dukserice:
1.Crveni džemper sa Deda Mrazom
2.Sivi dux
3.Tamno plavi džemper sa Sniješkom
4.Baby pink majica
5.Siva majica sa čipkom
6.Obična majica
7.Majica 'you and me'

I to bi bilo to što se tiče gornjeg dijela :)

Jeans,tajice i slično:
1.Svijetli jeans
2.Jeans sa tregerima
3.Bordo 
4.Trenerka

Ostalo:
1.Rukavice
2.Šal
3.Ruksak
4.Kapa

Takođe,želim vam reći kako sam upola cijene dobila zimsku jaknu(crna,iznutra je kao bijeli pliš) iz terranove.Prošle godine u decembru,te jakne su bile oko 110km..meni su se jako sviđale ali je cijena bila baš visoka.I ja sam čekala da prođe sezona tih jakni,dakle bio je kraj februara/početak marta  i dobila sam tu jaknu za samo 30km.I većinu stvari ja mislim da je bolje kupovati kada je kraj sezone.Na slici ispod je jakna kao moja,samo što su promijenili model malo,pa ovaj model na slici nema kod federa da se zakopčaju dugmići,a kod moje jakne imaju. :)

I to bi bilo tošto se tiče moje wishliste.Ja se nadam da vam se sviđa,čujemo se u drugom postu. <3

❤️xoxo,❤

 Muri



8 comments:

  1. Great post :)
    I'm following you :)
    http://aleksisaliss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Fantastičan post draga! Terranova je odlična trgovina i ima predobre stvari, a ti si odabrala baš odlične stvarčice koje bih sigurno i ja kupila *-*
    Inače, učlanjena sam u tvoj blog, pa ako imaš vremena zaprati i ti moj: This is my life

    ReplyDelete
  3. Kako ja volim Terranovu...Bukvalno mi se tamo se sviđa ahah
    http://stdyandfashion.blogspot.ba/

    ReplyDelete